Data e postimit: 2014-04-24 19:45:38
Lexime: 5310
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Libri është dritë e diellit ku zhbëhet errësirë e robërisë !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Lirisë Për ty liri Mijëra vite luftuam Je drita e diellit Ku zhbëhet Errësirë e robërisë . .
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, erësira mbretëron, Kur drita e diellit tradhëton, Jeta për një cast mbaron. Çdo gjë e humb fillin e harron, Se në të vërtetë po jeton. Tr...
Autori: Endrit Ceka · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Na erdhi pavarësia që shumë gjatë e kemi prit Shumë vëllezër e motra dhanë jeten për ket dit Per ket ditë luftuan gjysh e katragjysh Te mos na sundojë me shkjau i Serbis UQK-në s'do ta harrojmë për gjithë jetën do ta kujtojmë...
Autori: ANONIM · Lloji: Poezi personale · Tema: Trëndafilat e zemrës sime
Në një kopsht të bukur, nëpër hije e dritë, Trëndafilat e zemrës sime rriteshin me kujtime. Ata bënin valë në errësirën time, Ngrinin lartë shpresën dhe dashurinë. Trëndafilat e zemrës sime, simbole e bukurisë, Ngjyrëzuar në hi...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i bamirësisë
Nëse ndonjëherë ndjen në zemër ngushtësi, ilaçi më me ndikim është të bësh bamirësi, nëse nuk ke njohuri për shërimin që përfiton ti, atëherë pa provoje mos ndoshta ndërron mendim ti?! ...
Autori: L · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Pendesa e një burri dhe përballja me dëmet e bëra
Ditë?A ka ditë dhe për mua ? Jo-jo më mirë natë. Mos trazo përsëri asgjë.Mos i trazo ujërat, o Qiell që shkëlqen nga errësira.Boll më!Rri aty ku je!Po pse ? C'bëra unë?Qielli i ka këto.Jo mos u shfajëso!Me ato që i bëre Diellit,ai k...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i mençurisë
Mençuria është me vlerë prandaj përdore çdoherë, mos e le dhe një pikë të vetme pa e shfrytëzuar se nëse bëhesh i tillë të mirën e ke injoruar. Bëhu i kujdesshëm kur flet ...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mesuesja ime
Ne klasë të 6-të ne shkollen e re erdha dhe tye e dashur mesuese te gjeta Ti për mua je shumë e mirë je si një dritë që shkëlqen në errësirë Ti mesuese! Me ke...
Autori: fjolla thaqi · Lloji: Leter · Tema: LIBRI
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri. ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë. më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Malli të djeg ,si qiriu në errësirë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Haradinajve Janë gurthemel të lirisë Heronj të shqiptarisë Guximtar deri në fitore Fitues të pavarsisë ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Mbrëmja Si tufa mëndafshi t’artë në të kaltërten shami, n’mes dy duersh t’bardha, dy kodra në borë- flakron përëndimi...Retë mbi krye prorë ngasin nëpër qiell dhe zhduken n’hapsi. ...Dhe drita e mbrame shuhet mbi çdo su...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vetmia
Jam i vetëm dhe i tretur Në këtë dhomë hir të heshtur Nga errësira e natës dhe e njerëzve i mbuluar jam Nga zhgënjimi përqeshësh dhe therës i rrethuar jam Do më përpijë kjo vorbull e errët dhe e turbullt Trishtimi e brengat kanÃ...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: no koment! nuk di cte them pasi nuk e kuptova kete thenie. sorry



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com